Гуртoк Радіоконструювання
Гурток "Радіоконструювання" — це гурток підвищеної складності. При його формуванні враховується рівень підготовленості гуртківців, вік і бажання навчатись чи продовжувати навчання в ньому. Протягом п’ятирічного терміну навчання у гуртку відбувається динамічне просування вихованців за «маршрутом розвитку». До роботи гуртка першого року навчання (початковий рівень) залучаються учні віком від 14 років; другого та третього — (основний рівень) — від 14 до 16 років; четвертого та п’ятого років навчання (вищий рівень) — від 18 до 20 років.
Гурток вищого рівня навчання має статус експериментальної групи. Переважно у ньому навчаються обдаровані гуртківці третього й четвертого років навчання, які виявили себе у самостійному конструюванні приладів і науково-дослідній роботі, переможці міських і всеукраїнських молодіжних науково-технічних заходів, члени Малої академії наук.
Теоретичні заняття й практична робота проводяться відповідно до вікових особливостей гуртківців. Передбачається використання на заняттях дидактичних і технічних засобів навчання, викладання нового матеріалу на основі знань, отриманих за шкільною програмою та на заняттях попередніх років навчання, з урахуванням індивідуальних і психологічних особливостей гуртківців, рівня розвитку їхніх здібностей і нахилів. Під час виконання практичних робіт учні здійснюють усі етапи виготовлення приладів: від розробки схеми до налагодження. Для ефективного засвоєння гуртківцями матеріалу програми керівник гуртка може змінювати порядок вивчення тем і тривалість теоретичних і практичних занять.
З метою поглиблення теоретичних знань у програмі передбачені години для розв’язування задач з електротехніки, радіотехніки, винахідницьких і конструкторських задач і розрахунків, пошуку та розробки схем електронних приладів, дослідницької й окремих тем програми) та підсумковий контроль по закінченню навчального року (співбесіди, тестування, виконання контрольних робіт з теорії, захисти гуртківцями власних розробок, написання рефератів, доповідей, результат участі учнів у виставках, конкурсах, олімпіадах, науково-технічних читаннях, а також у роботі Малої академії наук).