Чт, 23/09/2021, 08:05
 
Головна РеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Цікавинки
Поміркуй
Перший комп'ютер
Неймовірні факти
Корисні посилання
Архіви журнала "Моделіст Конструктор"

Паперові моделі

Креслення моделей

Страна майстрів, орігамі, паперопластика і багато чого іншого своїми руками.

Дитячий портал "Сонечко"

Світ мультиків

Світова цифрова бібліотека

Енциклопедії та словники

Відеоуроки

Самоосвіта

Курси Microsoft

Корисний софт

Знайомство з Linux

Ремонт Пк Відеоуроки

Форуми за напрямками
Web - кільце українських сайтів по моделюванню

Авіамоделістам

Авіамоделісти м.Київ

Автомоделювання

Автомоделістам

Мотолюбителям

ІТ спеціалістам


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 160

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2021 » Червень » 3 » ДП АНТОНОВ-75
13:16
ДП АНТОНОВ-75

"ІМ Я НА КРИЛАХ"

 
31 травня 2021 р. - 75-та річниця заснування конструкторського бюро під керівництвом О.К. Антонова, 
а 2021 рік проходить під знаком постаті Олега Костянтиновича Антонова.   Сьогодні воно відоме вже 
як ДП «АНТОНОВ» — флагман авіаційної галузі України. Одне робоче місце на цьому підприємстві,
 де працюють нині близько 9,5 тисячі фахівців, створює ще 10 робочих місць на суміжних підприємствах. 
 31 травня 1946 року постановою ЦК ВКП(б) і Ради Міністрів СРСР затверджене рішення колегії
 Міністерства авіаційної промисловості (МАП) про створення Дослідного Конструкторського Бюро (ДКБ-153) н
а Новосибірському авіаційному заводі й про призначення Антонова Олега Костянтиновича Головним
 конструктором. Одночасно постанова мала завдання створити сільськогосподарський літак СХ-1 (Ан-2), п
ерший політ якого відбувся 31 серпня 1947 року. Крім цієї машини і її модифікацій, у Новосибірську
 були створені й побудовані на дослідному виробництві малою серією планери А-9 і А-10.
 Улітку 1952 року ДКБ переїжджає до Києва, де серійно вироблявся Ан-2. Тут О. К. Антонову практично 
заново довелося формувати колектив конструкторського бюро.
Наприкінці 1953 року підприємство одержало складне завдання зі створення військово-транспортного літака
 із двома турбогвинтовими двигунами. Для виконання такого завдання не вистачало фахівців, приміщень, 
устаткування. На початку 1954 року колектив прийняв першу групу випускників Харківського авіаційного 
інституту, а також поповнився авіаційними фахівцями з Києва, Москви, Ленінграда (нині Санкт-Петербург) 
й інших міст. Перший літак Ан-8 злетів 11 лютого 1956 року. 
 Розробки літаків Ан-10 «Україна» і Ан-12 ДКБ почало 1955 року. 7 березня 1957 року почались 
льотні випробування пасажирського Ан-10, а 16 грудня того ж року на Іркутському авіаційному заводі
 перший політ здійснив транспортний Ан-12.
 У період 1957—1959 років під керівництвом Василя Степанченка завод було реконструйовано, створено
 пасажирський літак Ан-24, що вперше злетів 20 жовтня 1959 року. У наступні десятиліття на цьому 
літаку виконувалося до 30 % пасажирських перевезень у Радянському Союзі. Ця винятково успішнамашина 
стала базою для створення таких літаків, як транспортний Ан-26, аерографічний Ан-30, призначений 
для високогірних аеродромів Ан-32 й інших. Наприкінці 1960 року ДКБ почало розробку літака Ан-22 «Антей» —
 першого у світі широкофюзеляжного літака. Ан-22 за своїми розмірами перевершував усе, 
що робилося до того часу в авіації й вимагав здійснення значного обсягу експериментальних робіт 
і вирішення кількох конструкторських і технологічних проблем.
 Перший політ «Антея» відбувся 27 лютого 1965 року. Його серійне виробництво здійснювалось н
а Ташкентському авіаційному заводі.
 Першим літаком, оснащеним ТРДД( турбореактивний двоконтурний двигун), став транспортний Ан-72,
 що вперше злетів 31 серпня 1977 року. На його базі був розроблений літак Ан-74 для експлуатації в
 умовах Крайньої Півночі, що вперше злетів 29 вересня 1983 року. Серійне виробництво Ан-72 і Ан-74 було 
розгорнуто на Харківському авіаційному заводі (ХАЗ). Ан-74 став основою сімейства літаків різного призначення, 
зокрема конвертованих, адміністративних, санітарних і пасажирських.
 1976 року спеціально для умов високогір'я й жаркого клімату був створений транспортний літак Ан-32 
як нова модифікація серійного Ан-26. Ці машини стали особливо популярними в Індії, країнах Латинської Америки
 й Африки. Створення важкого далекого транспортного літака Ан-124 «Руслан» колектив розпочав 1971 року,
 а 1982 року ця машина вперше злетіла. 
 У будівництві дослідних зразків брали участь Київський, Ташкентський, Ульянівський авіаційні заводи. Д
ля комерційних вантажних перевезень на базі літака Ан-124 був створений і сертифікований цивільний варіант
 Ан-124-100.
 4 квітня 1984 року Олега Костянтиновича Антонова не стало….. 
19 листопада підприємству було присвоєне його ім'я.
15 травня 1984 року Генеральним конструктором призначили Петра Васильовича Балабуєва.
 Підприємство почало створення універсального надважкого транспортного літака Ан-225 «Мрія», 
призначеного для транспортування великогабаритних виробів у зібраному вигляді загальною масою до 250 тон, 
зокрема й орбітальний корабель ракетно-космічної системи «Енергія-Буран». Ан-225 був спроектований 
і побудований за 3 роки. У грудні 1988 року він зробив перший політ. У травні 1989 року виконані польоти 
з «Бураном» на Байконурі, у червні літак з «Бураном» взяв участь в авіаційному салоні в ЛеБурже. 
Нині Ан-225 виконує комерційні перевезення в складі авіатранспортного підрозділу ДП «Антонов».
Після створення Ан-225 колектив почав розробку середнього транспортного літака короткого зльоту 
й посадки Ан-70.В 1990-ті роки був створений легкий багатоцільовий літак Ан-38, призначений для
 перевезення 27 пасажирів, пошти й вантажів загальною масою до 2500 кг на місцевих повітряних лініях.П
асажирський турбогвинтовий літак Ан-140 розроблений для заміни на повітряних трасах ветерана Ан-24. 
Маючи близьку до Ан-24 пасажировмісність — 52 чоловік, Ан-140 значно перевершує його як за комфортом,
 так і за льотними характеристиками: за дальністю — на 75 %, за швидкістю — на 20 % і майже удвічі з
а паливною ефективністю.
 У 2000-х роках підприємство почало створення нового регіонального пасажирського літака Ан-148, 
який вперше піднявся в небо 17 грудня 2004 року. 
 2010 року вперше піднявся в небо Ан-158 — подовжена версія Ан-148, з покращеними технічними та 
експлуатаційними характеристиками та підвищеною економічністю. Здійснювалась робота над іншими
 проектами, як-от Ан-168 та Ан-178. В 2015 було анонсовано Ан-188.  Н
а даний час основу повітряного флоту ДП «АНТОНОВ» становлять літаки типу Ан-124-100 «Руслан».
 У листопаді 2019 року було опубліковано інформацію, що київські конструктори розробляють проєкт
нового літака для потреб Збройних сил України. Робота над проєктом бере початок із 2013 року, 
коли активно обговорювалася можливість організації виробництва китайських навчально-бойових літаків 
L-15 в Україні. Українські авіаконструктори взялися самі розробити літак такого класу з можливістю
 виробництва безпосередньо на потужностях ДП «Антонов». Двигуни для нового літака за задумом
 розробників має поставляти підприємство «Мотор Січ».

РЕДАГУВАННЯ ЩЕ БУДЕ.......

 

Переглядів: 23 | Додав: SUTex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту

Український Державний центр позашкільної освіти

Сумський обласний
ЦПО та РТМ

Вчителю інформатики

Неофіційний сайт міста
Кролевець - неофіційний сайт міста


Наші Колеги
 

Носівська СЮТ

Тернопільська міська СЮТ


Кролевец
Copyright MyCorp © 2021